torsdag 20 oktober 2011

Puklverkaffe

Jag ångrar nästan att vi inte var iväg och köpte en ny kaffebryggare i helgen. Det hade varit väldans gott just nu!

God morgon! Här har jag och Nikki varit uppe nästan hela natten... Nikki får fler koppor än Ellie och för Nikki kan man ju inte förklara vad det är, riktigt.
Men det går bra, vi ska peta iväg Molly och Ellie här efter frukost och sen ska vi handla lite till kvällen.

När Nikki sen sover mitt på dagen ska jag själv också försöka vila lite. Annars kommer jag somna kl 19 ikväll när det är fredag och allt!
Men det blir väl som vanligt med mig, jag stannar vaken och hänger tvätt eller så. Har jättesvårt att lägga mig mitt på dagen, det går bara inte! Om jag är sjuk går det bra men annars skriker kroppen: -Gå upp!! Det är ju mitt på dagen!??"

Nu ska jag duka fram lite oboy och gustavskorv till frukost. Det är ju fredag, då får man! Hehe!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar