torsdag 20 oktober 2011

Fortsätter där vi slutade...


Jag var hemma med Nikki.

Nikkis feber gick över och allt var tipp-topp.
Ellie fick feber och tillbringade onsdagen med farmor. Febern försvann lika fort som den kom och allt var frid och fröjd!

Nikki har "knölat" inatt. Och när varken jag eller Danne orkade springa mer mellan vårt sovrum och hennes, lade jag mig med henne i soffan och vi somnade på stört. Vaknade med en väldigt stel rygg i morse och lite extra trötta ögon

Väl framme vid skötbordet upptäckte jag små vattkoppor på Nikkis mage. Nu var det hennes tur!
Nikki har stannat med farmor idag, tusen tusen tack till min snälla och goa svärmor som alltid ställer upp!
Jag jobbade igen morgondagen idag så imorgon blir jag hemma och så får vi hoppas att hennes vattkoppor blir utav den mildare varianten,

Molly visar fortfarande ingen tendens till koppor, konstigt? Men blir hon inte smittad nu så vet jag inte,,,

Nu sitter vi och myser med tända ljus i soffan, tittar på halv åtta hos mig. Snart dax för barnen att lägga sig i sina små sängar. Och jag och Danne kommer nog inte långt därefter. Natten var inte skoj med en ledsen Nikki och man vet inte hur denna natt blir.

Puss och Go natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar