lördag 25 april 2015

Nu kan hon!


Nu har det äntligen lossnat. Hon kan cykla själv!
Igår och idag har hon bara cyklat eller tänkt på sin cykel. Jag tror hon känner en stor lättnad eftersom många på förskolan redan kan.

Jag hade lovat att när hon lärt sig så ska vi ta en tripp till leksaksaffären så hon får välja något.
Idag köpte vi en "barnsadel + hjälm" till nallen. Dem har Till och med varit på picknick nu på eftermiddagen... Nikki och nallen på trottoarkanten med parkerad cykel. Riskakor och Festis!

Idag har jag bakat morotskaka, det är ju så himla gott.
Kanske tittar svärmor in på fika imorgon.. 

På fredag ska jag och Danne till Stockolm på en liten övernattning/shopping/mys.
Jag ser verkligen fram emot det, det ska bli så kul!

Förra helgen var också himla skoj!
Då röjde jag och mamma i Västerås. Mama... Världens bästa mamma ❤️


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar