tisdag 17 mars 2015

Våren 2015

Våren kommer i full fart. Känns extra tidigt i år?!
Finns en massa att skriva om EGENTLIGEN men jag vet inte vart jag ska börja så vi kör en "nystart" med bloggen.

Sofie heter jag, bor i Örebro med min lilla familj som består av Daniel, Molly, Ellie och Nikki. Vi bor i ett svart hus i Lillån, Örebro.

Jag jobbar på ett livsmedelslager som besörjer Willys, hemköp mfl. med varor. Avdelningen där jag befinner mig är nedkylt till ett par plusgrader och där plockar vi färskvaror.
Min kära livskamrat, Daniel, studerar på Högskolan i Falun och pendlar med tåg var och varannan dag.
Molly är 10 år, fyller 11 i april. Ellie fyller 8 år i maj och Nikki fyllde fem år i januari.

Snabbresumé av livet just nu.
Veckorna bara rullar på, ingenting speciellt händer just nu.
I augusti åker vi till Mallorca på en välförtjänt semester!

Nu har vi en början på nystarten av bloggen. Nu är det bara att fortsätta!

Börjar med att gå och lägga mig, klockan är mycket och jag behöver verkligen sova... tröttare Sofie har nog aldrig skådats!

Vi ses snart igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar