torsdag 19 mars 2015

Torsdagkväll är en "mammakväll"





Torsdagskvällar tillägnar jag mig själv.
På senare tid har jag kommit på att jag behöver en kväll i veckan där jag kan lägga mig i god tid och slappna av, torsdag är den perfekta dagen.

Då borstas det tänder, förbereder kaffebryggare och matlådor och fixar klart allt inför fredagen. Klockan 20:00 kryps det ner under täcket och där ligger jag med en värmd vetekudde och tittar på Antikrundan.

LJUVLIGT!
(och snart är klockan 20:00)

Tanken på att..
..det är fredag imorgon gör mig glad
..löneförhandlingarna på arbetet är klara gör mig lättad.
..jag har en så fin familj gör mig överlycklig.

Nu börjar det bli dags att dona med det sista innan antikrundan börjar.
Helgen ser ut att vara ganska "blank" utan några måsten. Ellie ska på "spakalas" imorgon kväll.. det är nog det enda.

skönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar