tisdag 7 januari 2014

Få se nu... 2014 har det blivit!



År 2013 blev kanske inte det bästa "bloggåret"...

Har hänt en del sedan sist! Där var jag nyopererad i samma hand som sist för andra gången. Det blev aldrig någon skillnad! På återbesöket, hos min superduperduktiga läkare, beslutade vi att operera armbågen för att eventuellt flytta om lite nerver.

Den operationen är genomför och efter tre veckors sjukskrivning var jag åter igen tillbaka i arbete i torsdags. Känner mig mörbultad ooch har forfarande ont. Ringde och ville rådfråga lite med min läkare och hon skickade genast hem mig.
Nu börjas detta år med tre veckors sjukskrivning och därefter önskar jag verkligen av HELA MITT HJÄRTA att vi kommer på vad felet är och att det går att åtgärda.

År 2014 SKA bli ett fantastiskt år! Det SKA det bli!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar