söndag 9 oktober 2011

VAB


Jag skrev ett så stort och bra blogginlägg igår och sen precis innan jag skulle skicka det så försvann alltihopa... Sen blev det inte av att jag skrev något på hela dagen!
Ellie "pricken" Blom mår bättre idag! Det värsta har varit att hon haft en vattkoppa på tungan och inte kunnat äta ordentligt. Men nu verkar allt vända och det lutar åt dagis imorgon! Hela helgen har varit lugn.. Molly har sovit över hos Andy, vi tände brasan i fredags och mös ordentligt och nya byråer har blivit inhandlade!
Vi hade en riktigt gammal byrå i sovrummet swom helt har brakat sönder så det var på tiden. IKEA i Marieberg fyller 20 år så dem hade bra priser på nya!

Idag hoppas jag att jag får hämta mina glasögon! Ska bli skoj att använda dem ordentligt i vardagen!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar