onsdag 12 oktober 2011

"Mini"har feber


Samtal från dagis igår eftermiddag.. Nikki har feber och vill hem. Jahapp, det var bara att lämna jobbet och hämta den lilla rackaren på en gång! Hon har väldigt
lite feber, den ligger på 38, 1 och hon verkar inte så medtagen men vi stannar hemma idag. Hostan och snoret är nog en bidragande faktor till febern.

Så idag blir det frukost hemma för dem andra barnen sen ska dem slussas ut. En till skolan och en till dagis. När Molly slutar kl halv 14 blir det en tripp till Valbo. Jag kör idag för jag har lite grejer som jag ska hämta i Norberg. Sen vill jag ju visa mamma och pappa mina nya glasögon!

Förutom att jag är hemma nu på morgonen så får jag inte heller dricka mitt morgonkaffe som jag vill ha det! Klantiga mig tappade kaffekannan i golvet igår kväll och den gick i tusen bitar! VEM ORKAR leta ny kaffebryggare kl 19 på kvällen så jag åkte till coop och köpte "pulverkaffe". INTE lika gott men det går bra tills vi skaffar en ny kanna/bryggare.

Nu ska jag förbereda frukost och väcka Molly. Ny dag, nya möjligheter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar