måndag 4 april 2011

...

Det blir inte mycket bloggande när jag inte är i balans. Det har varit mycket nu. Speciellt på jobbet

Nu har det allt lagt sig och kvar står jag med en ihållande förkylning. Bihålorna värker och inte mycket kraft finns kvar till annat än jobb och familj.

Men vilja finns det gott om. Och i påsk blir det lite ledighet där jag hoppas på inspiration och vila. Skärtorsdagen beger jag mig uppåt landet med Ellie och Nikki. Ellie är bjuden på pyjamasparty hos Juni i Avesta. Och dagen därpå, långfredagen blir det övernattning hos mamma och pappa i Norberg. Sen hemmåt för ledighet både söndag och måndag. Jag lääängtar!

I helgen var mamm och pappa här med lite presenter till Molly. Hon blir ju stora tjejen på onsdag. Hela 7 år!! Tyvärr åker hon till sin mamma på onsdag så vi kan inte ha något kalas då så vi tar en liten fika imorgon kväll istället.

Och mysigt var det, som vanligt när päronen kommer. Vi bara myste och avslutade med att grilla ute. Min pappa är KUNG på att grilla! Den här fina våriga påskkärringen fick jag av min mamma... Hon är så himla duktig, skulle vilja fylla hela huset med dem här tildadockorna!

Nu ska det varvas ner i soffan och titta på mamma byter bo...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar