torsdag 24 februari 2011





Ja, vilken dag på stan igår! Vi hade det jättemysigt men vi hade behövt några timmar till för våran shopping. Blev lite stressigt där på slutet. Men vi får ta en ny dag lite längre fram i vår. Vi valde ju faktiskt en av dem kallaste dagarna att gå på stan på.
Och grejer kom vi då hem med... Jag fyllde på garderoben med 2 par chinos, linne, 2 BH och en "cirkusjacka".
Mamma köpte också en "cirkusjacka" fast i annan färg och BH, skjorta samt lite smågrejer på panduro till sina änglar.

Vilket påminner mig om att jag måste ta bilder på mina änglar jag fått från mamma och lägga ut dem här så ni får se hur himla duktig hon är!!

Puss puss till världens bästa mamma! <3

Efter shoppingen hämtade vi Ellie på dagis och sen hem och myste, hela eftermiddagen. Ellie önskar att mormor och morfar bodde "mittemot" oss så vi kunde springa över när vi ville. Det önskar jag med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar